_

Mijn account

Waarmee mogen wij u helpen?

KlantenserviceU kunt onze klantenservice ook telefonisch bereiken tijdens werkdagen (9 - 17 uur) op: 085 - 486 33 66 (lokaal tarief) Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via e-mail: klantenservice@mijninkoper.nl

Vraag & antwoord

Wie mag er bestellen?

Iedereen mag bestellen bij MijnInkoper

Waar staat de extra productinformatie van een artikel?

Extra productinformatie vindt u nadat u op het artikel heeft geklikt. Als er specificaties en extra afbeeldingen zijn, worden deze bij het artikel opgenomen. Dit om zo duidelijk mogelijk te zijn over het product. Daarnaast vindt u ook een tabblad met bestelinformatie. Hier staat vermeld als er bijzonderheden zijn.

Hoe kan ik bestellen?

Door op de knop 'in winkelmandje' te klikken, komt u in het bestelproces. Deze helpt u stap voor stap door de bestelling heen. Zo krijgt u een overzicht van uw bestelling, controleer vervolgens of uw gegevens correct zijn en kunt u de gewenste manier van betalen selecteren.

Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

MijnInkoper heeft er nu voor gekozen om de twee manieren van betalen te accepteren die het meest gangbaar zijn. Dat zijn betalingen via een bankoverschrijving en IDEAL.

Hoe veilig is het betalen?

De betaling loopt via de systemen van de Rabobank OmniKassa. Deze is veilig en betrouwbaar. Zij verzorgen de betaling van heel veel kwalitatieve webwinkels.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja. Zodra de bestelling is geplaatst kunt u deze tot de volgende werkdag, 08:00 annuleren. Lees voor meer informatie ons ´Annuleren en retourneren´ instructie.

Zijn er verborgen kosten bij een bestelling?

MijnInkoper is open en eerlijk. Alle kosten zijn direct zichtbaar bij de aanbieding. Dus geen vreemde kosten achteraf, zoals douanekosten of fedex kosten!

Kan ik een ander afleveradres selecteren?

Het is mogelijk om een ander adres te gebruiken voor het afleveren. Dit kunt u opgeven tijdens het bestelproces. U vult het afleveradres in. Bij factuuradres kunt u een ander adres opgeven.

Kan je in elk land bestellen?

MijnInkoper levert momenteel alleen binnen Nederland.

Hoeveel producten mag ik bestellen?

U mag zoveel producten bestellen als u wilt, tenzij er een limiet van toepassing is vanuit de leverancier. Dit staat dan altijd duidelijk aangegeven.

Is de verwijderingsbijdrage al in de prijs inbegrepen?

Alle wettelijke verwijderingsbijdrages zijn verwerkt in de gehanteerde prijzen op de Mijninkoper.nl website. U hoeft dus niets extra te betalen. Ter informatie: voor groot witgoed, zoals wasmachines en ovens, is de verwijderingsbijdrage in 2013 afgeschaft. Voor lampen en kleine elektrische apparaten, zoals tv's en koffiezetapparaten, is deze in 2011 afgeschaft.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Wie is de transporteur?

Per product kiest MijnInkoper de transporteur. Dit is afhankelijk van het soort product, het aantal orders en de vermelde levertijd.

Wat is de levertijd?

De levertijd is afhankelijk van het product en/of dienst, maar ook van de transporteur. Er staat altijd een indicatie opgenomen van de verwachte levertijd.

Kan ik mijn aankoop ook afhalen?

Bij de meeste producten is dit niet mogelijk tenzij vermeld bij het product.

Hoe kan ik het artikel retourneren?

Lees hiervoor onze ´Annuleren en retourneren´ instructie.

Hoe ontvang ik de factuur?

U ontvangt direct na de betaling een bevestiging van uw bestelling per e-mail. De uiteindelijke factuur zit bij het pakketje dat bij u afgeleverd wordt.

Hoe kan ik klachten melden?

MijnInkoper doet er alles aan om klachten te voorkomen. Helaas kan er bij ons, transporteur of leverancier ook wel eens iets minder goed verlopen. Heeft u zoiets meegemaakt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. U doet dit via het contactformulier. Wij zullen zorgdragen voor een correcte oplossing.