Annuleren en retourneren

Retourinstructies Mijninkoper

Is uw bestelling niet naar wens? Binnen 14 dagen na ontvangst van het product heeft u het recht de bestelling, indien in 100% nieuwstaat, te retourneren. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Meld uw retour aan via het herroepingsformulier, dat u hier vindt: herroepingsformulier 
  2. Zodra u het herroepingsformulier online heeft ingediend komt deze binnen in ons systeem. Wij melden vervolgens uw retour aan bij de betreffende leverancier.
  3. Via een aparte e-mail wordt u voorzien van de juiste retourinstructies voor het terugsturen van uw bestelling.
  4. Zend het product, binnen 14 dagen na aanmelding hiervan, retour naar de leverancier. Let op! De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Vanwege de impact die retourneren met zich meebrengt voor o.a. het milieu zijn wij genoodzaakt deze regel door te voeren. Wij hopen op uw begrip. Bewaar het verzendbewijs van uw pakket goed. Aan de hand van het verzendbewijs kunt u achterhalen waar uw retourzending is.
  5. Wanneer uw retour door de leverancier is ontvangen en verwerkt, wordt de terugbetaling in orde gemaakt. U ontvangt binnen ca. 2 weken, nadat uw zending is aangekomen bij de leverancier, het aankoopbedrag van het product terug.

Annuleren

Zolang de bestelling nog niet is betaald via bankopdracht kan deze worden geannuleerd. Is uw bestelling reeds betaald via bankopdracht of IDEAL dan is annulering van uw bestelling helaas niet meer mogelijk. Voor annulering dient u contact op te nemen via 085 - 48 633 66 of door te mailen naar klantenservice@mijninkoper.nl o.v.v. uw ordernummer en de reden van annulering.

Klachtenafhandeling

Wordt een product beschadigd geleverd of is het product defect binnen de garantieperiode? Stuur een e-mail naar klantenservice@mijninkoper.nl o.v.v. uw ordernummer, vóórdat u het product terugstuurt. Alleen dan kunnen wij het defect in behandeling nemen volgens ons garantiebeleid.

Heeft u verder nog vragen over de bestelprocedure of uw bestelling? Neem in dat geval contact met ons op via 085 - 48 633 66 of door te mailen naar klantenservice@mijninkoper.nl.

Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?

Enkele producten zijn uitgezonderd van de 14 dagen bedenktermijn. Deze producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit betreft de volgende producten:

  • Software, beeld- of geluidsdragers of computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling is verbroken;
  • Speciaal voor u bestelde of samengestelde producten;
  • OP=OP producten;
  • Producten waar uitdrukkelijk vermeld staat dat het recht niet geldt;
  • Digitale producten zoals downloadbare software (ESD) en gift cards;
  • Producten waar een contract aan verbonden is;
  • Producten die na verbreken van de verzegeling of openen van de verpakking om hygiënische redenen niet retour kunnen worden genomen. (Huidcontact, etc.).

 

Even geduld...